Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 793/27-2-2021 (άρθρο 1)
αποφασίζει
τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις ως εξής:
α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται αποκλειστικά με ραντεβού. Oι ενδιαφερόμενοι θα καθορίζουν μόνοι τους το ραντεβού την ημέρα και την ώρα που τους εξυπηρετεί, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται στο κείμενο παρακάτω:
Οδηγίες και κανόνες για την καταχώριση των ραντεβού
Σας ενημερώνουμε τέλος ότι φαινόμενα παραβίασης των παραπάνω κανόνων λειτουργίας και καταχρηστικής καταχώρισης ραντεβού χωρίς ουσιαστικό και επείγοντα λόγο συνιστούν πράξεις παρακώλυσης της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας. Οι παραπάνω κανόνες δημιουργήθηκαν με σκοπό να εξυπηρετηθεί μεγαλύτερος αριθμός και να λειτουργήσει η υπηρεσία με ασφάλεια και χωρίς προσκόμματα ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε.
Για το χρονικό διάστημα από 1/4/2021 έως 9/4/2021 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να καθορίζουν το ραντεβού τους από 3/3/2021, ώρα 8.30 και με την αίρεση ότι θα εξακολουθήσουν να ισχύουν τα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19.
β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση https://booking.open1.eu/dsth . Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στο 2310 526003 για το Κ/Γ στο 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται στο καθορισμένο ραντεβού ακριβώς την καθορισμένη ώρα και όχι πολύ νωρίτερα για την αποφυγή συνωστισμού. Κατά την προσέλευσή τους πρέπει να έχουν οπωσδήποτε την ταυτότητά τους (αστυνομική ή επαγγελματική). Τέλος, οφείλει κάθε προσερχόμενος στην υπηρεσία να τηρεί τις οδηγίες και τα υγειονομικά μέτρα τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί για την προστασία από την πανδημία.
γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα.
Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 648/20-2-2021 (άρθρο 1)
αποφασίζει
τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις ως εξής:
α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται αποκλειστικά με ραντεβού. Oι ενδιαφερόμενοι θα καθορίζουν μόνοι τους το ραντεβού την ημέρα και την ώρα που τους εξυπηρετεί, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται στο κείμενο παρακάτω:
Οδηγίες και κανόνες για την καταχώριση των ραντεβού
Σας ενημερώνουμε τέλος ότι φαινόμενα παραβίασης των παραπάνω κανόνων λειτουργίας και καταχρηστικής καταχώρισης ραντεβού χωρίς ουσιαστικό και επείγοντα λόγο συνιστούν πράξεις παρακώλυσης της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας. Οι παραπάνω κανόνες δημιουργήθηκαν με σκοπό να εξυπηρετηθεί μεγαλύτερος αριθμός και να λειτουργήσει η υπηρεσία με ασφάλεια και χωρίς προσκόμματα ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε.
Oι ενδιαφερόμενοι καλούνται να παρακολουθούν τυχόν κενά που θα δημιουργηθούν τις επόμενες μέρες λόγω του περιορισμού στο μέγιστο αριθμό των ραντεβού.
β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση https://booking.open1.eu/dsth . Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στο 2310 526003 για το Κ/Γ στο 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται στο καθορισμένο ραντεβού ακριβώς την καθορισμένη ώρα και όχι πολύ νωρίτερα για την αποφυγή συνωστισμού. Κατά την προσέλευσή τους πρέπει να έχουν οπωσδήποτε την ταυτότητά τους (αστυνομική ή επαγγελματική). Τέλος, οφείλει κάθε προσερχόμενος στην υπηρεσία να τηρεί τις οδηγίες και τα υγειονομικά μέτρα τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί για την προστασία από την πανδημία.
γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.
Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 22 Φεβρουάριος 2021 10:17
Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 534/10-2-2021 (άρθρο 1) η οποία τροποποιήθηκε από το ΦΕΚ Β’ 586/13-2-2021
αποφασίζει
τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις ως εξής:
α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται αποκλειστικά με ραντεβού. Oι ενδιαφερόμενοι θα καθορίζουν μόνοι τους το ραντεβού την ημέρα και την ώρα που τους εξυπηρετεί, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται στο κείμενο παρακάτω:
Οδηγίες και κανόνες για την καταχώριση των ραντεβού
Σας ενημερώνουμε τέλος ότι φαινόμενα παραβίασης των παραπάνω κανόνων λειτουργίας και καταχρηστικής καταχώρισης ραντεβού χωρίς ουσιαστικό και επείγοντα λόγο συνιστούν πράξεις παρακώλυσης της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας. Οι παραπάνω κανόνες δημιουργήθηκαν με σκοπό να εξυπηρετηθεί μεγαλύτερος αριθμός και να λειτουργήσει η υπηρεσία με ασφάλεια και χωρίς προσκόμματα ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε.
Για το χρονικό διάστημα από 22/3/2021 έως 31/3/2021 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να καθορίζουν το ραντεβού τους από 17/2/2021, ώρα 8.30 και με την αίρεση ότι θα εξακολουθήσουν να ισχύουν τα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να παρακολουθούν τυχόν κενά που θα δημιουργηθούν τις επόμενες μέρες λόγω του περιορισμού στο μέγιστο αριθμό των ραντεβού.
β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση https://booking.open1.eu/dsth . Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στο 2310 526003 για το Κ/Γ στο 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται στο καθορισμένο ραντεβού ακριβώς την καθορισμένη ώρα και όχι πολύ νωρίτερα για την αποφυγή συνωστισμού. Κατά την προσέλευσή τους πρέπει να έχουν οπωσδήποτε την ταυτότητά τους (αστυνομική ή επαγγελματική). Τέλος, οφείλει κάθε προσερχόμενος στην υπηρεσία να τηρεί τις οδηγίες και τα υγειονομικά μέτρα τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί για την προστασία από την πανδημία.
γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα.
Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 454/5-2-2021 (άρθρο 1)
αποφασίζει
τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις ως εξής:
α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται αποκλειστικά με ραντεβού. Oι ενδιαφερόμενοι θα καθορίζουν μόνοι τους το ραντεβού την ημέρα και την ώρα που τους εξυπηρετεί, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται στο κείμενο παρακάτω:
Οδηγίες και κανόνες για την καταχώριση των ραντεβού
Σας ενημερώνουμε τέλος ότι φαινόμενα παραβίασης των παραπάνω κανόνων λειτουργίας και καταχρηστικής καταχώρισης ραντεβού χωρίς ουσιαστικό και επείγοντα λόγο συνιστούν πράξεις παρακώλυσης της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας. Οι παραπάνω κανόνες δημιουργήθηκαν με σκοπό να εξυπηρετηθεί μεγαλύτερος αριθμός και να λειτουργήσει η υπηρεσία με ασφάλεια και χωρίς προσκόμματα ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε.
Για το χρονικό διάστημα από 16/3/2021 έως 19/3/2021 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να καθορίζουν το ραντεβού τους από 10/2/2021, ώρα 8.30 και με την αίρεση ότι θα εξακολουθήσουν να ισχύουν τα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να παρακολουθούν τυχόν κενά που θα δημιουργηθούν τις επόμενες μέρες λόγω του περιορισμού στο μέγιστο αριθμό των ραντεβού.
β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση https://booking.open1.eu/dsth . Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στο 2310 526003 για το Κ/Γ στο 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται στο καθορισμένο ραντεβού ακριβώς την καθορισμένη ώρα και όχι πολύ νωρίτερα για την αποφυγή συνωστισμού. Κατά την προσέλευσή τους πρέπει να έχουν οπωσδήποτε την ταυτότητά τους (αστυνομική ή επαγγελματική). Τέλος, οφείλει κάθε προσερχόμενος στην υπηρεσία να τηρεί τις οδηγίες και τα υγειονομικά μέτρα τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί για την προστασία από την πανδημία.
γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα.
Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 08 Φεβρουάριος 2021 09:14
Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 341/29-1-2021 (άρθρο 1)
αποφασίζει
τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις ως εξής:
α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται αποκλειστικά με ραντεβού. Oι ενδιαφερόμενοι θα καθορίζουν μόνοι τους το ραντεβού την ημέρα και την ώρα που τους εξυπηρετεί, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα:
Για το χρονικό διάστημα από 1/3/2021 έως 13/3/2021 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να καθορίζουν το ραντεβού τους από 2/2/2021, ώρα 8.30 και με την αίρεση ότι θα εξακολουθήσουν να ισχύουν τα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19.
Θα πρέπει να συμπληρώνεται οπωσδήποτε το ονοματεπώνυμο του προσώπου που πρόκειται να προσέλθει στην υπηρεσία, το email του και ο αριθμός αστυνομικής ταυτότητας ή αριθμός μητρώου του δικηγορικού συλλόγου για τους δικηγόρους.
β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση https://booking.open1.eu/dsth . Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στο 2310 526003 για το Κ/Γ στο 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται στο καθορισμένο ραντεβού ακριβώς την καθορισμένη ώρα και όχι πολύ νωρίτερα για την αποφυγή συνωστισμού. Κατά την προσέλευσή τους πρέπει να έχουν οπωσδήποτε την ταυτότητά τους (αστυνομική ή επαγγελματική). Τέλος, οφείλει κάθε προσερχόμενος στην υπηρεσία να τηρεί τις οδηγίες και τα υγειονομικά μέτρα τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί για την προστασία από την πανδημία.
Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
Σελίδα 8 από 13